♦همچنان نابالغ♦


دایره مینایی (بخش اول)

dark anime boy monochrome

تماشای خوبی بود، اگه بفهمی چی میگم.

خرگوش دیوانه

تادا~~~

*ظاهر شدن ناگهانی در حالی که یه ماسک صورتشو پوشونده*

واییییییییی از دست آدمای تندرو :|

میگه اگه اینو [نامحرم] نگاه کنی اونو [نامحرم] نگاه کنی توقعاتت میره بالا :| میشه 100% »

وقتی یه آقایی میاد خواستگاری شما (دقت کنید که هیچکس کامل نیست) ، 50% ئه »

شما قبول نمیکنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی »

میرسی به سن 40 »

بعد میبینی داری پیر میشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی »

خودتو میبندی به ریش یه نفر (مینایی از خودش اضافه میکنه:) 20% »

بعد همش راه میری بهش میگی تو چرا اینجوری نیستی تو  چرا اونجوری نیستی »

در نتیجه زندگی ناآرامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خواهی داشت؛

حالا من از سخنرانی ایشون فهمیدم که:

ایشون خیلی پرفکت بودن.

ایشون استاد دانشگاه بودن.

ایشون تشریف بردن کربلا سپس مشهد که از ائمه درخواست همسر کنن.

همسر ایشون هم خیلی پرفکت بودن.

همسر ایشون هم تشریف بردن کربلا(قشنگ همون موقع که استاد تشریف برده بودند ها) و کلا تو مشهد سکونت داشتن.

استاد به همرا همسر و ××(تعداد فرزندانشون) فرزندشون زندگی خوشی دارن.

حالا چرا؟

چون ایشون انقدر که پرفکت بودن "نقد دنیا رو ول کردن و نسیه آخرت رو چسبیدن"

ولی جای دیگری در این سخنرانی پرفراز و نشیب ایشون ادعا میفرمایند که بنده اصلا نیازی نداشتم و سوال کوچکی که در ذهن این حقیر ایجاد میشود اینست که:

مگر میشود نیازی نداشت و دنیا را طلب کرد؟

منظورم اینه که باید اول این نیازه(حالا هر چی،قدرت پول زن و.....) تو شما وجود داشته باشه که یه درگیری بین انتخاب دنیا و آخرت پیش بیاد مگررر نه؟

پس وقتی که طرف میگه همکلاسیام میرفتن با دخترای محل فلان بسکتبال بازی میکردن و به منم میگفتن بیا و من بهشون میگفتم من نیازی ندارم(حال من ندانم از روی مریض احوالی یا چیزهای دیگر)، چطور میتونه بگه بخاطر آخرتم اینکارو میکنم؟

خرگوش دیوانه

من میفهمم که تنوع طلبی خطرناکه!

من میدونم که چرا چشمای من باید فقط یه نفرو تو زندگیم ببینه

و نیازی هم نیست کسی بیاد دوباره برام توضیح بده!

فقط یکم همه چیو با هم قاطی کردم :|

در اون لحظات مغز من اینطوری کار کرد:

مگه فهمیدن اینکه چیزی کامل نیست بده»

مگه تلاش برای 100% شدن بده »

مگه نه اینکه آدم کمال طلبه؟ »

یعنی دارن بهمون میگن نفهمیم؟ برای اینکه خوشحال باشیم؟ برای اینکه تو زندگیمون آرامش داشته باشیم؟ پس یعنی آرامش داشتن تو نفهمیدنه؟

نفهمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیدن

17:45:36

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
♦آدم باید بعضی وقتا بشینه پیش خودش
ببینه حالش چطوره، چی کارا میکنه، از چی خوشحاله/ناراحته...
♣چقدر تو این مدت برای بهتر شدن تلاش کرده
اصلا پیشرفتی داشته یا نه
♠همچنان نابالغه؟ یا نه از همه لحاظی کامل شده؟
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan