♦همچنان نابالغ♦


من فکر نمی کنم پس نیستم!

اوهایو-!-

چاپ دستی
اول از همه باید اعتراف کنم: ذهن من درگیر هیچ مساله بزرگی نیست...
حالا نمی دونم خجالت بکشم یا خیالم راحت باشه :/ همین الان داشتم کارای چاپ دستی دانشجوهای گرافیکو نگاه می کردم؛ با خودم گفتم یعنی منم یه روز مثل اینا میتونم بشم؟! اصلا در این مورد نظری ندارم :| نمی خوامم قبول کنم بی استعدادم:|
چه می دونم؟شاید از مضرات مقایسه کردن خودم با آیناز یا رقیه سادات باشه... کیگو! آیناز نخبه است! عاشقه-عشق به هنرو میگما- ولی حس می کنم خودشو قبول نداره و همینم حرصمو درمیارهo_O
دیروز تو مدرسه بازارچه زده بودیم، بچه های کلاس عکسا و سفالاشونو اورده بودن بفروشن، حالا بگذریم که هیچ کی پول نیورده بود بچه های ما هم تخفیف نمی دادن ولی سومامون اومدن فقط ازمون ایراد گرفتن و روحیه مونو خراب کردن:/
من که کار نبرده بودمم ناراحت شدم دیگه حال اون که اون حرفا رو بهش زده چی بوده خدا می دونه...
واقعا نگرانم! همش به خودم میگم سال بعدو چجوری می خوای پاس کنی؟! و هیچ جوابی نمیاد:/
یعنی اشتباه کردم؟

ونسا هاجنسو به جسیکا عالبا ترجیح میدم :x
:)))
تجربه نشون داده هیچی نباشی ولی خودتو قبول داشته باشی خیلی بهتد از مث آیناز بودنه.
*سر تکون میده*
دنیا دیگه مثه آیناز نداره♪ نداره نمیتونه بیاره♫
کی گفته من خودمو قبول ندارم؟
ولی نه دیگه در حد جوانک بیکاری که میگفت میخوام با جسیکا آلبا ازدواج کنم cx
متن و که نفهمیدم ولی تیترت عالی بود. سپاس.
:دی 
نابود شدم. فکر نمی کردم کسی بیاد این مطلبو بخونه!
و فکر نمی کردم کسی منظور تیترو بگیره. درود ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
♦آدم باید بعضی وقتا بشینه پیش خودش
ببینه حالش چطوره، چی کارا میکنه، از چی خوشحاله/ناراحته...
♣چقدر تو این مدت برای بهتر شدن تلاش کرده
اصلا پیشرفتی داشته یا نه
♠همچنان نابالغه؟ یا نه از همه لحاظی کامل شده؟
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan