♦همچنان نابالغ♦


"پرنس" ناکتیس و یه سری موارد دیگه

موسیقی متن این پست آهنگ آغاز اینجاست رضا پیشروعه...
خیلی وقت پیش گوشش داده بودم و اخیرا ورسش رو مغزم راه میرفت دوباره گرفتم گوش دادمش عصر اطلاعات/ارتباطاته دیگه
------- حرفم بریده میشه

----بر میگردم
خب برای شکستن سکوت بلاگ اومده بودم پست فصلی بنویسم مثلا درباره یه روز بارونی یا حتی ولنتاین ولی الان دیگه نمیخوام بنویسم
قبلا توی پستا گفته بودم که من فکر نمیکنم پس نیستم و الانم دارم سعی میکنم زحمتایی که برای فکر نکردن کشیدم هدر نره
ولی اتفاقایی افتاد برام که باعث شد فکر کنم:/
به یه سری چیزا که شاید هیچ وقت دوباره پرونده شو باز نمیکردم
مثل اینکه "چرا خدا ما رو آفرید؟"
این یه سوال جواب داده شده بود خیییییلی وقت پیش جوابشو گرفته بودم انقدری خیلی وقت پیش که الان یادم رفته چه جوابی بود ولی میدونم با این فکرایی که-نمیگم جواب- الان دارم زمین تا آسمون فرق داشتن
-//
FFXV میخوام ولی نمیدونم کجای برنامه زندگیم جاش بدم از fata morgana no yakata یه ماهم نگذشته گیمم یه قضیه ای شبیه همین فکر کردن /نکردنه
وقتی که یه چیزی برمیگردونت دوباره باید از اول زحمت بکشی و راهی که برگشتی رو از اول شروع کنی
حالا من نمیگم گیم بده:/ از فکر کردن و به نتیجه های وحشتناک رسیدن بهتره :|
ولی برای من نماد گذشته ایه که دل کندن ازش برام خییییلی سخت بود/هست
راستش هنوزم تو ذهنم بعضی لحظه ها رو -که شاید اصلا برام اون موقع مهم نبودن مثل از پله بالا رفتن یا تو خیابون راه رفتن- "زندگی" میکنم
ولی این مرحله رو هم که رد کنم وارد دنیای واقعی میشم \°=°/
------
دیگه نمیدونم چی بنویسم
الان قشنگ حس قاتلی که باور داره مقتول قبل ازینکه بخواد کشته شه مرده بوده رو درک میکنم خصوصا اون لحظه ای که براش توضیح میدن که دقیقا مقتول کی و چجوری مرده و اونم همه چیو یادش میاد، یادش میاد که آره مقتول اون موقع زنده بوده و حس عذاب وجدان شدید و اینکه دیگه کاری ازش برنمیاد بهش دست میده/^o^\
و در خلاصه بگم که:
آدم بعضی وقتا یه حسایی داره که نباید بروز بده نمیگم سرکوبش کنه چون بعضی حسا شدیدتر از این حرفان :| چون اینجوری برای همه بهتره
چون اینجوری یه اتفاقایی که به نظرت نباید بیوفته نمیوفته....
نسخه ماجراجویی کاملا برعکسه و آدم برای هیچی نباید آمادگی داشته باشه
خب بسه دیگه
شب شما بخیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
♦آدم باید بعضی وقتا بشینه پیش خودش
ببینه حالش چطوره، چی کارا میکنه، از چی خوشحاله/ناراحته...
♣چقدر تو این مدت برای بهتر شدن تلاش کرده
اصلا پیشرفتی داشته یا نه
♠همچنان نابالغه؟ یا نه از همه لحاظی کامل شده؟
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan